måndag 12 december 2016

En månad sen jag skrev sist.

Under de tre senaste veckorna, har jag legat inne på sjukhuset två gånger, därför har min blogg kommit i skymundan. Det kommer inte att bli så långa inlägg, min högerhand gör inte som jag säger åt den att göra, så jag får skriva med vänster hand och vilken tid det tar. Kanske blir det bättre, ska börja på neuroRehab den 19 december och få lite arbetsträning. Ja det var väl vad jag hade på hjärtat med det här inlägget, ska försöka skriva lite mer, fast kortare och oftare.

Micke som: har legat tillräckligt länge nu.

2 kommentarer:

  1. Kom in här via en annan blogg, minns inte längre vems - man hoppar ibland hit och dit. Det du skriver verkar intressant, ska läsa mer nu. Tråkigt att du varit/är på sjukhus, men skön fortsättning på helgen ändå!

    SvaraRadera
  2. Tack, ha en god fortsättning själv.

    SvaraRadera